dijous, 15 de juliol del 2010

Dede Jam

Com ja sabeu m´agrada la guitarreta,  l´any 2009 vaig formar part d´un grup de Reggae amb el meu germà...(aprofite per saludar al Dani , al Dede i a la Maria ).
L´experiment va durar un any per mi amb una de cal i una de sorra,encara que el grup continua caminant potser amb una mica de coixera.
Aquí teniu uns vidiets que vaig penjar al youtube. Hi ha algún assaig, el debut a la Associació Guinarecords de Barcelona i el meu últim concert al Hot Rod de Sueca amb la col.laboració apreciada de Voret ( Voro García ) un amic i trompetista dels bons...

www.youtube.com/user/MrTxemetax

1 comentari:

Mr.Txemetax ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.