Avui comença el Festival de la Cruïlla. Seran dos dies de bona música a Barcelona. L´abonament pels dos dies m'ha costat 60 "pavos".
El plat fort d´avui és el Ben Harper amb la seva nova banda Relentless7 ( els implacables 7, em sembla), encara que espere ansiós al Femi Kuti (hereu de Fela Kuti) i la seva força positiva.
S' espera un "coloret" vistós al Parc del Forum.
Una abraçada.
http://www.youtube.com/watch?v=niyTQhiW6cE&feature=fvst
http://www.youtube.com/watch?v=vg8u9RTorSw&feature=related
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada