diumenge, 18 de juliol del 2010

Festival de la Cruïlla II (després de...)

Avui ja es diumenge, estic a casa tranquil ( i cansat ), el festival ha estat bé amb dos dies de bona música i molts estimuls sensorials.
El divendres va haver-hi més públic, més bogeria col.lectiva i sensació de festival que el dissabte, el divendres em vaig moure més (prou més!), mentres que  el dissabte vaig disfrutar d´una manera més relaxada dels concerts.
La meva crítica musical dels concerts que vaig presenciar seria la següent:
Divendres 16 de juliol:
-Ben Harper: Bon concert, però més propi d´una sala petita, masa intimista pel meu gust.
-The Wailers: Correcte, aprofitaren uns temes infalibles però amb poques sorpreses.
-Femi Kuti: Per mi qui més va estar a l´alçada del que m´esperava del festival, amb una fussió potent de ritmes africans, psicodèlia dels 70 i  patrons jazzistics ( per mi hauria d´haver actuat a l´escenari gros on actuava Macaco a la mateixa hora).
Dissabte 17 de juliol:
-Kase.O & The Jazz Magnetism: Sorpresa agradable amb una fussió de quartet de jazz molt competent amb Hip-hop .
-Muchachito Bombo Infierno: Molt professional, envoltat per una gran banda (big band?) i molt proper a la idea d´espectacle performàtic.
-Alpha Blondy: Com el bon vi, millor a cada concert (ell i els músics que l´envolten), amb les idees molt clares en la fussió Reggae-rock i un gran equilibri de so, l´únic però, la durada (1.15h) del concert.

http://www.youtube.com/watch?v=yPKmzc1bIcA
http://www.youtube.com/watch?v=TKain-4DRb8
http://www.youtube.com/watch?v=36int_NgZL4