dijous, 15 de juliol del 2010

Vacances...que bones sou....

Un salut desde aquest "espai de pau" que són les vacances...Sí nois, per fi puc reprendre aquest bloc...
De moment he fet una escapada a les Illes amb la moto ( Yamaheta com et vullc!), un parell de dies a Mallorca i cuatre dies a Eivissa...El paradís es proper...

http://picasaweb.google.es/117641992654354971223/ILLESJULIOL2010?locked=true