dimarts, 22 de desembre del 2009

Dickey Betts, "un puto crack"

Dedico aquest missatge a tot aquell que toque la guitarra, o vullga tocar-la.
També caldria que visitareu aquests enllaços els que us agrade la música en general.
Per favor no deixeu de veure aquests dos enllaços en el youtube (youtube eres meravellós!).

www.youtube.com/watch?v=3oNZo9A91FY

www.youtube.com/watch?v=QS1LHkTs4Mw

1 comentari:

Unknown ha dit...

Ey! Mr.Txemetax muy bueno el Dickey Betts!!!