dilluns, 21 de desembre del 2009

Inaguració d´un nou bloc

Hola a tothom, soc el Txemeta ( d´ara en davant, MrTxemetax) i us recomane que em visiteu quan estigueu avorrits o quan us done la gana...

1 comentari:

Mr.Txemetax ha dit...

Com que veig, que no es conecta ningú (tampoc ningú sap que he fet un bloc), continuaré escrivint jo mateix.
Estic a l´Institut (soc professor d´FP), avui es l´últim dia de clase, abans de les vacances, no tinc alumnes avui (hi hagut campana col.lectiva), però cal que hi sigui aquí.
Fer una clase sense alumnes es com jugar a futbol sense pilota o a tenis sense ningú a l´altra part de la xarxa.Per aixó m´ententindré emplenant aquest bloc.