Com que veig, que no es conecta ningú (tampoc ningú sap que he fet un bloc), continuaré escrivint jo mateix. Estic a l´Institut (soc professor d´FP), avui es l´últim dia de clase, abans de les vacances, no tinc alumnes avui (hi hagut campana col.lectiva), però cal que hi sigui aquí. Fer una clase sense alumnes es com jugar a futbol sense pilota o a tenis sense ningú a l´altra part de la xarxa.Per aixó m´ententindré emplenant aquest bloc.
1 comentari:
Com que veig, que no es conecta ningú (tampoc ningú sap que he fet un bloc), continuaré escrivint jo mateix.
Estic a l´Institut (soc professor d´FP), avui es l´últim dia de clase, abans de les vacances, no tinc alumnes avui (hi hagut campana col.lectiva), però cal que hi sigui aquí.
Fer una clase sense alumnes es com jugar a futbol sense pilota o a tenis sense ningú a l´altra part de la xarxa.Per aixó m´ententindré emplenant aquest bloc.
Publica un comentari a l'entrada